هم‌زمان با هفته بسیج در مه ولات؛

 دومین زمین چمن مصنوعی در شهر فیض‌آباد مه ولات افتتاح می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مه ولات گفت: هم‌زمان با هفته بسیج، دومین زمین چمن مصنوعی در شهر فیض‌آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۸۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مه ولات، سرهنگ پاسدار مهدی اسماعیل‌زاده اظهار کرد: این زمین چمن با اعتباری بالغ بر یک میلیاردتومانی و مساحت ۹۰۰ مترمربع با مشارکت ادارات، خیرین و معتمدین شهر فیض‌آباد در هفته بسیج به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی این طرح را یکی از طرح‌های استانی اعلام کرد و افزود: ناحیه مقاومت بسیج مه ولات تاکنون توانسته با واگذاری زمین با کاربری‌های فرهنگی ورزشی توسط خیرین اقدام به احداث فضای ورزشی مناسب در سطح شهر فیض‌آباد کند و باعث اعتلای ورزش در این شهرستان شده همچنین با این اقدام جوانان و نوجوانان علاوه بر تحصیل علم و دانش در فضایی ایمن‌تر به ورزش بپردازند.

اسماعیل‌زاده بیان کرد: یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توان با استفاده از آن، زیبایی و نشاط را به محیط شهر اضافه کرد، ایجاد فضاهای ورزشی از جمله نصب چمن مصنوعی است.

 وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مهندسی ناحیه مه ولات ایجاد امکانات ورزشی عادلانه در تمامی سطح شهرستان و بخش‌ها است تا نوجوانان و جوانان در کنار درس بتوانند محیط بانشاط و سالمی را تجربه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار